Organizator obsługi sprzedaży internetowej
Dodano: 12 października 2017 r., 22:00
Firma Bluebusiness, właściciel sklepu internetowego BabyMarket24 z produktami dla niemowląt zatrudni
osobę na stanowisku: Organizator obsługi sprzedaży internetowej. Do obowiązków będzie należało m.in.
realizacja zamówień od klientów, przygotowywanie odpowiednich dokumentów,
obsługa programów Subiekt GT, Sello itp., ścisła współpraca
oraz zapewnienie wsparcia pozostałym pracownikom, inne zadania wynikające z wymogów sytuacji i/lub
zlecone przez przełożonego.
Szukamy osoby, która chciałaby związać się z firmą na dłużej.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie
- biegłość pracy przy komputerze
- komunikatywność, umiejetność pracy w zespole
- sumienność, dokładność, umiejętność organizacji pracy
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane osoby (nie jest wymagane):
- z doświadczeniem na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej sie firmie
- praca w dni pn-pt - idealna dla osób studiujących zaocznie.
- praca w wymiarze czasu cały etat (40 godzin tygodniowo)
- praca na umowę o pracę
Sposób aplikowania:
CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail praca@bluebusiness.pl do dnia 12 grudnia 2017 r.
W tytule wiadomości prosimy wpisać "Organizator obsługi sprzedaży internetowej".
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami).